Counting the days - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu Counting the days - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu

Counting the days

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 December 2009 | Nederland, Maastricht

Lieve allemaal!

Nog een kleine maand en ik kan mijn kids weer in de armen sluiten!!! Ik kan niet wachten!

Liefs Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Salama! In Juli en Augustus 2006 heb ik voor het eerst in mijn vakantie vrijwilligerswerk gedaan in een weeshuis in Thika, Kenya. Dit is mij zo goed bevallen dat ik besloten heb terug te gaan en ditmaal voor langere tijd. Ik wilde mijn eigen weeshuis opstarten. Zo gezegd zo gedaan, in feb 2006 was het Upendo Children's Centre geboren! Er wonen momenteel 25 kids, voor meer informatie check www.upendocentre.org Momenteel pendel ik tussen Nederland en Kenya. Op mijn website kun je al mijn belevenissen volgen. Voor foto's moet je zijn op www.tessajanssen.com Liefs Tessa

Actief sinds 09 Juni 2006
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 119937

Voorgaande reizen:

10 Juli 2006 - 30 November -0001

Kenia

Landen bezocht: