nog een maandje! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu nog een maandje! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Tessa Janssen - WaarBenJij.nu

nog een maandje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 Juni 2006 | Nederland, Maastricht

10 juni 2006,
Over 1 maand ga ik dan eindelijk naar Thika in Kenia. Ik kan haast niet wachten! Ik heb al mijn inentingen gehad en heb de Perry Sport en Beversport al leeg gekocht! Valt natuurlijk allemaal wel mee hoor! Ben wel heel erg benieuwd naar wat ik daar allemaal ga zien en meemaken, de verhalen van andere vrijwilligers hebben me al heel nieuwsgierig gemaakt! De kinderen lijken me schatjes als ik het zo hoor, kan niet wachten tot ik ze in het echt zie! Maar...nog even geduld! Liefs Tessa

  • 05 Juli 2006 - 22:14

    Jeroen:

    Hey Tessa,

    ik heb eindelijk je pagina gevonden; het zal wel aan mijn gebrekkige internet-kennis liggen dat het mij drie dagen niet gelukt is om het te vinden ;-) Ik wil je nogmaals veel plezier wensen en ik zal zeker op de hoogte willen blijven van jouw ervaringen in het Afrikaanse land.

    't ga je goed!!
    Cheers,
    Jeroen

  • 23 Januari 2008 - 00:11

    Kelly:

    Hoi Tessa,
    Voor mij begint het eindelijk werkelijkheid te worden.
    3 maart vertrek ik voor 3 maanden naar het CRC in Thika,inmiddels mijn inentingen achter de rug, voor mij mag het allemaal beginnen.

    Nu is mijn vraag aan jou, heb je nog tips? Hierbij denk ik aan, dingen om mee te nemen, maar ook een hele belangrijke jou mening over de malariatabletten (lariam/malarone) Neem jij/heb jij die ook genomen. Ik ben heel erg aan het twijfelen omdat ik zoveel verhalen om me heen hoor, dat ik niet meer goed weet wat ik nu moet doen. Ik hoop dat jij me hierin kan helpen.

    Verder zou het erg fijn zijn, als je dus eventuele tips hebt i.v.m mijn spullen.
    Mocht jij ook maar 1 koffer mee nemen max 32kg?

    Ik hoop van je te horen.
    Groetjes Kelly Vos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Salama! In Juli en Augustus 2006 heb ik voor het eerst in mijn vakantie vrijwilligerswerk gedaan in een weeshuis in Thika, Kenya. Dit is mij zo goed bevallen dat ik besloten heb terug te gaan en ditmaal voor langere tijd. Ik wilde mijn eigen weeshuis opstarten. Zo gezegd zo gedaan, in feb 2006 was het Upendo Children's Centre geboren! Er wonen momenteel 25 kids, voor meer informatie check www.upendocentre.org Momenteel pendel ik tussen Nederland en Kenya. Op mijn website kun je al mijn belevenissen volgen. Voor foto's moet je zijn op www.tessajanssen.com Liefs Tessa

Actief sinds 09 Juni 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 120010

Voorgaande reizen:

10 Juli 2006 - 30 November -0001

Kenia

Landen bezocht: